فیتوپلانکتون

تلخ مثل شکلات؛ in a good way

فیتوپلانکتون

تلخ مثل شکلات؛ in a good way

میخواهم در سال 1395 تغییر کنم

شنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۲۰ ق.ظ

سال 94 تموم شد و این اولین پست من در سال 95 هستش. الان تازه دقایقی از بامداد گذشته. خیلی وقت بود میخواستم بیام بنویسم ولی یه مورد نمیگذاشت. خودم! تنبلی و بی ارادگی م. خودم!

امسال سال سرنوشت سازی برای من خواهد بود. درحالی که خدمت سربازی رو پیش رو دارم میخوام بهترین استفاده ممکن رو از موقعیت هام بکنم و به هیچ فرصتی پشت نکنم.

الهی به امید تو :-)



تصویر بالا جوانه های پرتقالی هستند که برای عید نوروز  تصمیم به کاشتنشون گرفتیم. امیدوارم تا سال دیگه شاهد رشد پربارشون باشم.

  • علیرضا ش.

نظرات  (۲)

پرتقال؟؟ چطوری؟ هسته شون رو کاشتید؟
پاسخ:
بله، دو سه هفته هسته های پرتقال رو در آب نگه دارید و وقتی لزجی شدند میتونید توی خاک مرطوب بکارید.
پ.ن: اگه صرفاً برای زیبایی ش نمیکاریدش بهتر از اول به فکر فاصله کافی بین دو نهال باشید که روزی که خواستید جدایشان کنید دلتان نسوزد.
جالبه
من 3 سال پیش کامنت گذاشتم. و این صفحه رو تو فیوریتهام سیو کردم که بیام جواب رو بخونم. الان اتفاقی بالای بروزرم دیدمش...
چه دور.
اصلا وبلاگم هم اون وبلاگ نیست دیگه!!!!!!!
پاسخ:
بعد از 2.5 سال بلاخره به این نتیجه رسیدم که به بلاگ برگردم.
و هنوز نمیدانم لابلای این همه زرق و برف مجازیون جای درستی برگشتم یا نه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی