فیتوپلانکتون

تلخ مثل شکلات؛ in a good way

فیتوپلانکتون

تلخ مثل شکلات؛ in a good way

اولین پست

يكشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۴، ۰۳:۲۶ ب.ظ

این متن اولین مطلب آزمایشی من روی این وبلاگه. یه جورایی یه چیزی مثل Hello world میمونه. با اینکه بیشتر از 7 ساله بلاگ مینویسم، نمیدونم چرا به یکباره تصمیم گرفتم از بلاگفا جدا شم و بیام اینجا. سعی میکنم مرتب پست بنویسم. یه جورایی هر هفته بیام. مثل چالش 30 روز انضباط!

بگذریم. فقط موندم چطوری میتونم مطالب بلاگ قبلیم رو منتقل کنم اینجا. بیشتر نگران این هستم که از خواندن یا دوباره پست کردن خیلیهاشون احتمالا موهای تنم سیخ بشه و خجل بشم و ... چه میدونم، شاید لازمه.

بزارید خیلی خشک و خالی نبوده باشه. امروز بعد از حموم نشسته بودم و به وضعیت خودم فکر میکردم. و راستش تو فکر همین بلاگ بودم که قاب عینکم خیلی بی مقدمه از بخش بالا شکست. باید برم عینک فروشی. و البته خدا کنه این شیشه لعنتی رو بتونم طبق وعده قبلی عوض کنم.

  • علیرضا ش.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی